Po | Wt | śr | Cz | Pi | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Brak wydarzeń.
28 pa?dziernika odby?y si? zaj?cia otwarte z j?zyka angielskiego w klasie 2a. Uczniowie poprzez zabaw? powtarzali materia? z zakresu tematycznego:
All about me
Simple commands
Alphabet.
G?ównym celem zaj?? by?o utrwalenie znajomo?ci s?ownictwa, zwrotów, piosenek i zabaw j?zykowych zwi?zanych z tematem. W trakcie ?wicze? komunikacyjnych uczniowie zadawali pytania i odpowiadali udzielaj?c informacji na temat miejsca zamieszkania, klasy do którejucz?szczaj? czy imienia ulubionego kolegi. Rodzice mieli szans? zobaczy? jak wygl?da lekcja z wykorzystaniem narz?dzi interaktywnych oraz materia?ów aktywizuj?cych oraz zapozna? si? z metodami i technikami nauczania j?zyka obcego dostosowanymi do wieku dzieci. Zastosowane metody i techniki pracy pokaza?y, ?e dzieci potrafi? reagowa? werbalnie i niewerbalnie na proste polecenia nauczyciela, rozumiej? wypowiedzi ze s?uchu, rozpoznaj? zwroty stosowane na co dzie? i potrafi? si? nimi pos?ugiwa?, wspó?pracuj? z rówie?nikami w trakcie nauki. Okaza?o si?, ?e obecno?? Rodziców jest dla uczniów szczególnie motywuj?ca. Szeroki wachlarz zabaw dydaktycznych, gier j?zykowych, rymowanek czy wierszyków pozwala na pe?ne przyswojenie s?ówek i zwrotów przed kolejnym testem oraz stanowi baz? do dalszej nauki. Uczniowie bardzo ch?tnie pracowali, a Rodzice mogli skonfrontowa? swoje wyobra?enia o nauce j?zyka angielskiego we wspó?czesnej szkole.
Ma?gorzata Augu?cik- Osicka
Zdj?cia TUTAJ: