W ramach zaj?? z j?zyka angielskiego uczniowie klas IVAB, V ,VIAB wykonuj?  raz w miesi?cu projekty zwi?zane z realizowanymi tematami wynikaj?cymi z podstawy programowej. Prace projektowe przybieraj? ró?n? posta?. Najcz??ciej s? to prace plastyczno- j?zykowe, w których uczniowie maj? okazj? wykaza? si? nie tylko znajomo?ci? tematu ale równie?  pog??bi? dane zagadnienie korzystaj?c z ró?nych ?róde? informacji oraz wykaza? si? kreatywno?ci? planuj?c elementy plastyczne pracy.
Oprócz najbardziej typowej formy plakatu uczniowie realizuj? równie? projekty w postaci pacynek, przygotowuj? pokazy mody przedstawiaj?c ro?ne ,ciekawe zestawienia ubra?, których prezentacja polega nie tylko na przedstawieniu  stroju ale jednocze?nie pozwala na utrwalenie s?ownictwa z okre?lonego bloku tematycznego. 
Inn? form? jest degustacja i odgadywanie smaków potraw co równie?  sprzyja przyswajaniu s?ownictwa i zwrotów oraz u?atwia ich zapami?tywanie.
Oprócz typowo poznawczej funkcji jak? pe?ni? prace projektowe, na uwag? zas?uguje równie? fakt ,?e s? to najcz??ciej prace grupowe, przy wykonywaniu których uczniowie ucz? si? wspó?dzia?ania w zespole,dzielenia si? zadaniami oraz wspólnego wyszukiwania informacji a wszystko to w celu  osi?gniecia jak najlepszego efektu w postaci  ko?cowego projektu.   
Ma?gorzata Augu?cik-Osicka  
Zdj?cia TUTAJ: