Po | Wt | śr | Cz | Pi | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Brak wydarzeń.
Uczniowie klasy IIIB w miesi?cu lutym realizowali blok tematyczny z zakresu - mój wygl?d, wynikaj?cy z podstawy programowej. W trakcie zaj?? poznawali nowe s?ownictwo, opisywali siebie, swoich rodziców, rodze?stwo i cz?onków rodziny. Jedn? z opisywanych cech by?y w?osy, które uczniowie okre?lali jako proste, uk?adaj?ce si?, kr?cone. Omawiali ich kolor i d?ugo??. Oprócz opisu s?ownego, uczniowie przygotowali pokaz fryzur w ró?nych kombinacjach. Fryzury nale?a?o wykona? w domu i podzieli? si? efektem swojej pracy. Oczywi?cie, warunkiem niezb?dnym by?a konieczno?? wykazania si? znajomo?ci? s?ówek. ??czenie nauki i zabawy to jedna z metod wykorzystywana w klasach I -III, która cieszy si? du?ym powodzeniem u dzieci. Nadrz?dnym celem jest jednak przyswojenie s?ownictwa. Metoda dzia?a wg zasady: ,,The children think they are playing , we know they are learning”- „Dzieci my?l? ,?e si? bawi? , my wiemy, ?e si? ucz?.” Zdj?cia, b?d?ce efektem pracy dzieci przedstawiaj? fryzury dwóch uczennic: Oliwii Klimczyk, Zuzanny Hyskiej oraz Tymoteusza Kowalczyka. Trzeba przyzna?, ?e inwencja i twórczo?? zaskakuje. Oby tak dalej.
Ma?gorzata Augu?cik- Osicka
Zdj?cia TUTAJ: